LesbianPortal
No Result
View All Result
  • HOME
  • ΛΟΑΤΚΙ
    • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ LBGTQ ΤΑΙΝΙΩΝ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
    • LOVE IS LOVE
    • THE KISS
  • ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    • ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    • ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ
  • ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
    • ΙΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΛΟΥΤΡΑΚΙ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΙΚΙΝΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΧΑΛΚΙΔΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • CHATROOM
  • HOME
  • ΛΟΑΤΚΙ
    • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ LBGTQ ΤΑΙΝΙΩΝ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
    • LOVE IS LOVE
    • THE KISS
  • ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    • ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    • ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ
  • ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
    • ΙΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΛΟΥΤΡΑΚΙ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΙΚΙΝΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΧΑΛΚΙΔΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • CHATROOM
LesbianPortal
No Result
View All Result
Home ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
Γιώργος Ανδρούτσος: “Οι άνθρωποι είναι αυτό που με ενδιαφέρει και φυσικά οι τρόποι ύπαρξής τους”

Γιώργος Ανδρούτσος: “Οι άνθρωποι είναι αυτό που με ενδιαφέρει και φυσικά οι τρόποι ύπαρξής τους”

.

December 29, 2020
in ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
0
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Συνέντευξη στο πλαίσιο της Εικαστικής Έκθεσης “The Kiss”

στη #Rest@rt Cultural Platform

για το

———————————————————————————————-

Γιατί δημιουργείς Τέχνη/ γιατί έγινες καλλιτέχνης;

Ξεκίνησα τη καλλιτεχνική ενασχόληση από μια πρωτόλεια εσωτερική ανάγκη για έκφραση και επικοινωνία. Το θυμάμαι αυτό από την παιδική μου ηλικία. Ωστόσο, όσο αναπτύσσεσαι η κοσμό– αντίληψη που έχει ο καθένας και η προσωπικότητα του, τόσο μεταλλάσσεται  η καλλιτεχνική διαδικασία σε στάση ζωής, σε θέση. Μια θέση, νομίζω καθαρά πολική. Όχι φυσικά με την έννοια της κομματικότητας ή της αυστηρής και στείρας καλλιτεχνικό-ιδεολογικής στράτευσης. Κυρίως αφορά την στάση μας απέναντι στη κοινωνία που ζούμε, τις επιλογές που έχουμε και τις πλευρές που διαλέγουμε. 

Πώς επιλέγεις ένα θέμα; Από πού εμπνέεσαι;

Γενικά μου αρέσει να ζωγραφίζω πρόσωπα, θεωρώ ότι το πορτραίτο συμπυκνώνει την ανθρώπινη υπόσταση με τρόπο μοναδικό. Οι άνθρωποι είναι αυτό που με ενδιαφέρει και φυσικά οι τρόποι ύπαρξής τους. Είναι αυτό που με γεμίζει. 

Πότε φτάνεις στο σημείο να είσαι σίγουρος ότι το έργο σου έχει τελειώσει και μπορεί να εκτεθεί;

Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για πού τελειώνει ένα έργο. Το κάθε ένα έχει το δικό του όριο, το δικό του τέλος που ποτέ σχεδόν δεν επαναλαμβάνεται σε κάποιο επόμενο σχέδιο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Ωστόσο αυτό δεν με εμπόδισε ποτέ να τα εκθέσω. Έχω εκθέσει έργα με συνειδητά λάθη θεωρώντας ότι καταδεικνύουν την προσπάθεια, τους πειραματισμούς και τα σχεδιαστικά μονοπάτια που ακολούθησα μέχρι να καταλήξω σε έργα νέα που δεν περιέχουν τα προηγούμενα λάθη. Το αγαπώ το λάθος, άλλοτε είναι μεγάλος δάσκαλός και άλλοτε κρυφός συνοδοιπόρος.   

Θεωρείς ότι εκφράζεσαι πολιτικά μέσα από την Τέχνη σου;

Πιστεύω πως η τέχνη εμπεριέχει πολιτική πρόθεση, άλλες φορές με τρόπο συνειδητό και άλλες φορές χωρίς καν να έχουμε συναίσθηση του περιεχομένου ακόμα και του δικού μας έργου. Κάθε σύνολο καλλιτεχνημάτων που δεν θέλουν απλά να έχουν διακοσμητικό χαρακτήρα (και αυτό βέβαια αποτελεί θέση), περιέχουν κατά ανάγκη μια άποψη, μια στάση , την οποία εγώ ονομάζω πολιτική γιατί ακριβώς σχετίζεται με κάτι πέρα από τον εαυτό μας (ακόμα κ αν πηγάζει από μια εσωτερική ανάγκη του καλλιτέχνη). Αποτελεί μια διάδραση (ανεξάρτητα από τη μορφή και το πρόσημο) του εαυτού μας με όλους τους εν δυνάμει θεατές-ακροατές. Αυτό από μόνο του σα γεγονός ενέχει μια κοινωνικότητα, μια κατ’ ανάγκη άτυπη επικοινωνία για ζητήματα που μας αφορούν όλους λίγο ή πολύ. Άρα, υποβόσκει πάντα μια άποψη, μια στάση ή μια πρόταση για τον τρόπο οργάνωσης αυτής της κοινωνίας (συνειδητή ή όχι) και αυτό είναι πολιτική.

LockDown: αφορμή για εσωτερίκευση ή παράγοντας περιορισμού της έμπνευσης σου;

Εξ ορισμού ο καταναγκασμός του LockDown προκαλεί μια γενικευμένη εσωτερική αναμόχλευση, η οποία έρχεται σε σύγκρουση με την λογική υποχρεωτικότητα της μοναδικά ιδιαίτερης περίστασης της πανδημίας.   Δεν επηρεάζεται η δημιουργικότητα σαν αυτόνομη λειτουργία, επηρεάζεται ολόκληρη η ύπαρξή μας. Δυστυχώς οι κυβερνήσεις σε πολλές χώρες βρέθηκαν κατώτερες των περιστάσεων και αντί να αξιοποιήσουν θετικά τον χρόνο που κερδήθηκε από το  πρώτο πραγματικά τρομαχτικό  LockDown, λαμβάνοντας όλα τα αναγκαία μέτρα έτσι ώστε να μη χρειαστεί να πάμε εκ νέου σε καθολικό κλείσιμο και να μη θρηνούμε τόσους αδικοχαμένους συνανθρώπους μας, προτίμησαν εν τέλει με λογιστική και επικοινωνιακή διαχείριση να αντιμετωπίσουν αυτό το πολύ σοβαρό ζήτημα. 

Πως καταφέρνεις να βιοπορίζεσαι σε μια περίοδο που οι πωλήσεις έργων Τέχνης είναι σαφώς περιορισμένες; Πως επιβιώνεις;

Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος για όλους τους εργαζόμενους, τους άνεργους αλλά και τους αυτοαπασχολούμενους ή και για πολλούς μικρούς επιχειρηματίες. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους καλλιτέχνες σε οποιουδήποτε πεδίο και αν ασκούν την τέχνη τους. Προσωπικά εργάζομαι ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός πράγμα που μου εξασφαλίζει, χωρίς όμως μόνιμό και σταθερό τρόπο, το βιοπορισμό μου ανεξάρτητα από τις ευμετάβλητες καλλιτεχνικές καταστάσεις. 

Είσαι ικανοποιημένος από την κρατική μέριμνα για την ενίσχυση των επαγγελμάτων του Πολιτισμού;

Είναι δύσκολο σ΄ αυτό το ιστορικά προσδιορισμένο πλαίσιο που διακατέχεται ακόμα από μεσαιωνικού τύπου οικονομικές αρχές, «προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες», να πείσεις τον οποιοδήποτε αρμόδιο για την χρησιμότητα της τέχνης και του πολιτισμού. Έχω την αίσθηση ότι απλά ανέχονται τους καλλιτέχνες (ή εμείς αυτούς;).   Όλα ανάγονται σε μια κανονιστική χρησιμότητα και ότι παρεκκλίνει από τους λογιστικούς υπολογισμούς αυτόματα μπαίνει στο περιθώριο: ο πολιτισμός είναι αυτό το περιθώριο που ωστόσο απελευθερώνει και ολοκληρώνει τον άνθρωπο.      

 Όλα τα έως τώρα στοιχεία των κοινωνικών επιστημόνων δείχνουν ότι τα ΛΟΑΤ άτομα υπόκεινται μεγαλύτερη καταπίεση εν μέσω πανδημίας. Θα στήριζες καμπάνιες για τα δικαιώματά τους προκειμένου στην επόμενη πανδημική κατάσταση να βρίσκονται σε μια κάπως πιο ισότιμη κατάσταση; για παράδειγμα ως άνθρωπος των τεχνών θα στήριζες το δικαίωμα σε γάμο;τη δυνατότητα τεκνοθεσίας;

Στηρίζω γενικά κάθε προσπάθεια της κοινότητας που κινείται στη κατεύθυνση της απελευθέρωσης των ανθρώπων από κάθε είδους καταπίεση η οποία αποτελεί απόρροια του σημερινού ολοκληρωτικού τρόπου οργάνωσης της κοινωνίας μας, τόσο υλικά όσο και ιδεολογικά. Είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου να προσδιορίζει τον εαυτό σου σε σχέση με τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, τις θρησκευτικές και πολιτικές του πεποιθήσεις, με την προϋπόθεση βέβαια να σέβονται τη ζωή και την ελευθερία των υπολοίπων. Δυστυχώς όμως ζούμε σε μια εποχή αναντίστοιχη των δυνατοτήτων της. Έχουμε από τη μια έναν τεράστιο τεχνολογικό-επιστημονικό πλούτο και από την άλλη μια βαθιά σκοταδιστική κοσμοαντίληψη.  

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα:
Ο Γιώργος Ανδρούτσος γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα.
Σπούδασε ζωγραφική στην Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, επίσης σπούδασε Φυσική (ΑΠΘ) και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος (MA) στην Ιστορία της Φιλοσοφίας (ΑΠΘ). Τέλος το 2018 ολοκλήρωσε τη διδακτορική του διατριβή (PhD) στο ΕΜΠ.

Έχει γράψει άρθρα σε περιοδικά (ηλεκτρονικά κ έντυπα) και έχει συμμετάσχει σε συνέδρια φιλοσοφίας. Είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος και του ΣΚΕΤΒΕ, επίσης συμμετέχει στο διεθνές καλλιτεχνικό κίνημα Neutral-ism (Francesco Perili). Έχει 3 ατομικές εκθέσεις σε Ελλάδα και Γαλλία και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό (Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο, Ιαπωνία, ΗΠΑ, Τσεχία και αλλού).
 
Έχει προταθεί και έχει κερδίσει διεθνή βραβεία όπως: Artist of the Future Award, Contemporary Art Curator Magazine, 2020. Honorable Mention Award distinction among 1072 artists for the Artist of the Year 2017, Circle Foundation for the Arts,2018. Semifinalist, ArtBox Project New York 01, ArtBox Projects, 2018.
Η δουλειά του έχει επιλεγεί μέσω διεθνών επιτροπών στις παρακάτω Μπιενάλε Σχεδίων: International Biennial of Drawing Pilsen 2014 Czech Rep., επίσης στην Osten Biennial of Drawing  Skopia 2016 αλλά και το 2018 Nor. Macedonia, και τέλος στην 17η INTERBIFEP, International Biennial of Portrait Tuzla 2018 Bosnia & Herzegovina.
 
Τέλος η δουλειά του έχει παρουσιαστεί σε διάφορα site και ηλεκτρονικά περιοδικά, ελληνικά και διεθνή. Έργα του κόσμησαν το πλατό τηλεοπτικής σειράς: Το σπίτι της Έμμας, ενώ έργα του παρουσιάστηκαν και σε άλλες τηλεοπτικές εκπομπές: Μένουμε σπίτι, αφιέρωμα Νταλάρας-Τσιτσάνης, Mega.
Εργάζεται αρκετά χρόνια ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Τα έργα του μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Στοιχεία επικοινωνίας:
email: gandrouart@gmail.com
site: https://www.behance.net/gandrout

Tags: Γιώργος ΑνδρούτσοςΕικαστική τέχνη
Previous Post

Anais Anais: “Για μένα η τέχνη είναι χαρά, ζωή, έρωτας “

Next Post

“Love is Love”: διαδικτυακή εικαστική έκθεση

Related Posts

Χριστίνα Ζώη

Χριστίνα Ζώη : “..Τα θέματα σε επιλέγουν πολλές φορές, δεν τα επιλέγεις. Στριφογυρίζουν στο κεφάλι σου και ακολουθεί η καθίζησή τους. “

January 31, 2022
Anais Anais

Anais Anais: “Για μένα η τέχνη είναι χαρά, ζωή, έρωτας “

December 29, 2020
Sotirios Antoniadis: “Η παλέτα χρωμάτων γίνεται ένα με την παλέτα ερωτικών – ψυχικών αποθεμάτων”

Sotirios Antoniadis: “Η παλέτα χρωμάτων γίνεται ένα με την παλέτα ερωτικών – ψυχικών αποθεμάτων”

December 29, 2020
Athanas

Αθανάς: “..οι προσλαμβάνουσες των ανθρώπων είναι σε λάθος μονοπάτια”

December 29, 2020
Τίνα Αρβανιτάκη

Τίνα Αρβανιτάκη: “Σύνορα η αγάπη δε γνωρίζει”

December 29, 2020
Μάριη Αρνή

Μαίρη Αρνή: “Ο έρωτας είναι πηγή έμπνευσης, είναι υπέροχο συναίσθημα και δίνει ερεθίσματα ώστε να αποδοθεί και εικαστικά”

December 29, 2020
Next Post
love is love

“Love is Love”: διαδικτυακή εικαστική έκθεση

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top Stories

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

March 27, 2023
ΑΓΝΩΣΤΕΣ  ΗΡΩΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

ΑΓΝΩΣΤΕΣ  ΗΡΩΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

March 25, 2023
ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ (Gendered-based Violence) ENANTI ΛΟΑΤ ΟΜΑΔΩΝ

ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ (Gendered-based Violence) ENANTI ΛΟΑΤ ΟΜΑΔΩΝ

March 20, 2023

Categories

  • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
  • ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ
  • Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ
  • ΙΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΙΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
  • ΙΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • ΙΟΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
  • ΚΡΙΤΙΚΕΣ LBGTQ ΤΑΙΝΙΩΝ
  • ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
  • ΛΟΑΤΚΙ
  • ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
  • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
  • ΣΙΚΙΝΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
  • ΣΙΚΙΝΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • ΣΙΚΙΝΟΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
  • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
  • ΧΑΛΚΙΔΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
LesbianPortal

© 2020 LesbianPortal

Navigate Site

  • ABOUT US
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Follow Us

No Result
View All Result
  • HOME
  • ΛΟΑΤΚΙ
    • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ LBGTQ ΤΑΙΝΙΩΝ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
    • LOVE IS LOVE
    • THE KISS
  • ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    • ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    • ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ
  • ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
    • ΙΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΛΟΥΤΡΑΚΙ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΙΚΙΝΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΧΑΛΚΙΔΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • CHATROOM

© 2020 LesbianPortal

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In