LesbianPortal
No Result
View All Result
  • HOME
  • ΛΟΑΤΚΙ
    • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ LBGTQ ΤΑΙΝΙΩΝ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
    • LOVE IS LOVE
    • THE KISS
  • ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    • ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    • ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ
  • ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
    • ΙΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΛΟΥΤΡΑΚΙ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΙΚΙΝΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΧΑΛΚΙΔΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • CHATROOM
  • HOME
  • ΛΟΑΤΚΙ
    • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ LBGTQ ΤΑΙΝΙΩΝ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
    • LOVE IS LOVE
    • THE KISS
  • ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    • ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    • ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ
  • ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
    • ΙΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΛΟΥΤΡΑΚΙ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΙΚΙΝΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΧΑΛΚΙΔΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • CHATROOM
LesbianPortal
No Result
View All Result
Home ΛΟΑΤΚΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
mitsotakis-03-11-21

Covid-19: Μπαράζ ανορθολογικών κυβερνητικών δηλώσεων για τα νέα, αμφισβητούμενα και άκρως ψηφοθηρικά μέτρα

November 4, 2021
in ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
0
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Σύνταξη-επιμέλεια κειμένου: LesbianPortal

Παρόλο που το 4ο κύμα ήταν αναπόφευκτο, όπως έγκαιρα προειδοποιούσε η παγκόσμια ιατρική κοινότητα και διεθνείς οργανισμοί (π.χ. ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας), ο φόβος του πολιτικού κόστους σε συνδυασμό με πολιτικές ιδεοληψίες της ελληνικής κυβέρνησης (παρελάσεις, τουρισμός, υποχρεωτικότητα, κ.λπ.) κατά τους προηγούμενους μήνες, έχουν ξαναφέρει τη χώρα σε δυσχερή θέση, τόσο σε επίπεδο ανθρώπινων απωλειών (άνω των 16χιλ θανάτων έως τώρα) όσο και σε εξαιρετική επισφάλεια το ΕΣΥ, κυρίως στην Βόρεια Ελλάδα.

Ο δημοσιογράφος, Γιάννης Ανδρουλιδάκης, συνόψισε εύστοχα σε 4 κρίσιμους παράγοντες την αιτία αυτής της αποτυχίας: «Έχει απόλυτο δίκιο ο Μητσοτάκης να εξετάζει την πιθανότητα να πρέπει να κάνουν τεστ και οι εμβολιασμένοι, αυτό είναι το σωστό και αυτό που πρέπει να γίνει. Η απόφαση αυτή ασφαλώς, αναδεικνύει το τεράστιο έγκλημα που έκανε η κυβέρνηση παρουσιάζοντας τα εμβόλια ως την απόλυτη, τελική και χωρίς καμία άλλη προϋπόθεση λύση για τον κορωνοϊό. Με τον τρόπο αυτό:

  1. Έδωσε το μήνυμα στους εμβολιασμένους ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, όπου θέλουν, όπως θέλουν, σα να μην υπάρχει πλέον κορωνοϊός.
  2. Έδωσε επιχειρήματα σε όλο το φάσμα των αρνητών (φοβισμένους, ψεκασμένους ή οτιδήποτε άλλο) που αναμασούσαν σε κασέτα ότι ”αφού και οι εμβολιασμένοι κολλάνε τι νόημα έχει το εμβόλιο” -κάτι που συνεχίζουν να λένε, παρά την τραγωδία που ζούμε κάτω από τη μύτη μας- ενώ ποτέ δεν ήταν αυτό το ζήτημα.
  3. Δημιούργησε ένα παραπειστικό σύστημα ιχνηλάτησης στο οποίο καταμετρούνταν κατά βάση οι ανεμβολίαστοι και όχι ο γενικός πληθυσμός.
  4. Βρήκε ακόμα μία ευκαιρία να παρατήσει το ΕΣΥ στην τύχη του.

Είναι προφανές ότι ένα κομμάτι των χιλιάδων νεκρών μετά την επιστροφή του Σεπτέμβρη θα είχε ζήσει αν δεν είχε δημιουργηθεί όλη αυτή η σύγχυση. Και βέβαια είναι προφανές ότι πρέπει να πάνε όλοι να εμβολιαστούν -αλλά σε αυτό σηκώνω πια τα χέρια ψηλά.»

Να σημειώσουμε ενδεικτικά, ότι σε Ιταλία και ΗΠΑ, ο υποχρεωτικός εμβολιασμός έχει επεκταθεί στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Αντίθετα, η ελληνική κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια αναχαίτισης του 4ου κύματος της πανδημίας και στήριξης τού, για άλλη μια φορά, βαριά πληττόμενου ΕΣΥ προέβη σε νέα μέτρα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας. Μέτρων που δημιουργούν εύλογες εικασίες ότι -εκτός από ανορθολογικά- είναι κατεξοχήν ψηφοθηρικά αφού αφήνουν στο απυρόβλητο την εκκλησία, αρνούνται να αντιμετωπίσουν την πολύ άσχημη κατάσταση στα ΜΜΜ και στοχοποιούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε εστίαση και λιανεμπόριο. Το βαρύ κλίμα των πρώτων ωρών από την εξαγγελία των μέτρων, επιβαρύνθηκε, έτι περαιτέρω, από ανοίκειες δηλώσεις πλείστων κυβερνητικών στελεχών, του ιδίου του πρωθυπουργού συμπεριλαμβανομένου.

Στο πλαίσιο αυτό της γενικευμένης δυσαρέσκειας, ο Ηλίας Μόσιαλος δεικτικός όσο ποτέ έγραψε: «Οι ειδικοί ‘επιδημιολόγοι’ του υπουργικού συμβουλίου καλό θα ήταν να επικεντρωθούν στα καθήκοντα που τους ανέθεσε ο πρωθυπουργός. Και να κάνουν σωστά τη δουλειά τους εκεί που χρειάζεται. Τα πολλά λόγια είναι περιττά.»

Ο δικηγόρος Βασίλης Σωτηρόπουλος, για άλλη μια φορά, έθεσε με σαφήνεια τα συνταγματικά όρια: «ΚΑΝΕΝΑ συνταγματικό δικαίωμα δεν υπερτερεί του άλλου. Συνυπάρχουν σε νομικό σύστημα πρακτικής εναρμόνισης. Η ελεύθερη ενάσκηση της θρησκευτικής λατρείας (άρθρο 13 Συντάγματος) συνυπάρχει με την ίσης τυπικής ισχύος διάταξη της συμμετοχής στην κοινωνική και οικονομική ζωή της χώρας (άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος). Αυτό σημαίνει ότι ο πιστός που εκκλησιάζεται επικαλείται διάταξη ίσης (δηλαδή υπέρτατης) τυπικής ισχύος με τον καταναλωτή που εισέρχεται στο εμπορικό κατάστημα. Και το “υπέρτατης τυπικής ισχύος” σημαίνει ότι κανένας κοινός νόμος δεν δύναται να περιορίσει το ένα συνταγματικό δικαίωμα δυσανάλογα προς το άλλο. Ωστόσο, όλα τα συνταγματικά δικαιώματα έχουν και τους συνταγματικούς περιορισμούς τους, “τα δικαιώματα των άλλων”. Η κατοχύρωση των περιορισμών στο άρθρο 25 του Συντάγματος προσδίδει ίση (ανώτατη) τυπική ισχύ και στους περιορισμούς των δικαιωμάτων. Πράγμα που σημαίνει ότι οι συγκρούσεις επιλύονται μόνο με βάση την αναλογικότητα: θυσιάζω μόνο όσο είναι αναγκαίο για τον συνταγματικό στόχο. Τα υπόλοιπα είναι καθαρή ψηφοθηρία. Τώρα θα φανεί ποιοι θυσιάζουν περισσότερα από όσα επιτρέπει το Σύνταγμα απλά για να εισπράττουν βουλευτικούς μισθούς.»

Πιο γλαφυρά ο, επίσης, νομικός Αντύπας Καρίπογλου καυτηρίασε τους Α, Γεωργιάδη, Α. Σκέρτσο και Σ. Πέτσα ως εξής: «Αν πω ότι για μένα ο Ολυμπιακός είναι πιο σημαντικό πράγμα από την θρησκεία (που δεν έχω, οπότε εξ ορισμού είναι πιο σημαντικό), οι φιλικά σε μένα προσκείμενοι θα νομιζουν ότι το λέω χιουμοριστικά, οι εχθρικά θα βγουν και θα πουν ό,τι μαλακία τους κατέβει, οι θρήσκοι θα πουν ότι προσβάλλονται και κάποιοι αυτοδημιούργητοι νομοδιδάσκαλοι θα πουν ότι δεν είναι το ίδιο διότι το Σ. προστατεύει την θρησκευτική ελευθερία κλπ. Αυτή είναι η τραγωδία των ασχολούμενων με την πολιτική, τα νομικά, την ελευθερία. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΕΜΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΕΤΣΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΕΞ ΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Και ότι για να περιορίσεις κάποιο δικαίωμα πρέπει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, για ΚΑΘΕ δικαίωμα, να ισχύουν ανεκτοί συνταγματικά λόγοι που επιτρέπουν τον περιορισμό, ο περιορισμός να είναι πρόσφορος, εύλογος, αναλογικός, να εφαρμόζεται με φειδώ, με οικονομία και με ισονομία. Λοιπόν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ότι δεν περιορίζω την θρησκευτική λατρεία επειδή προστατεύεται συνταγματικά, ενώ περιορίζω το δικαίωμά σου να πας να αγοράσεις ρούχα, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΡΟΥΧΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ. Αν θέλει κάποιος να δικαιολογήσει την διαφοροποίηση, πρέπει να την δικαιολογήσει με επιχειρήματα, πραγματικά και θεμελιωμένα και όχι με πρόστυχες διατυπώσεις τύπου “άλλο ο εκκλησιασμός κι άλλο η κυρία που θέλει να βάψει τα νύχια της”. Δεν βάλαμε τον αγράμματο Άδωνι να ζυγίζει δικαιώματα, ούτε να κάνει τον κεχαγιά στα νύχια μας. Η διατύπωση του σαλτιμπάγκου είναι πολύ προσεκτικά επιλεγμένη και προφανώς αποβλέπει στο να ευτελίσει την συζήτηση, να φέρει σε δύσκολη θέση την όποια κυρία, να την υποτιμήσει και να την απαξιώσει (η Κατίνα ενδιαφέρεται για τα νύχια της, ενώ ο πνευματικός ογκόλιθος Γεωργιάδης για την σωτηρία της ψυχής. Λολ όμως). Και δυστυχώς το επιτυγχάνει, γιατί είμαι βέβαιος ότι πολλοί, χωρίς να σκεφτούν και χωρίς να έχουν ιδέα για τι πράγμα μιλάνε όταν μιλάνε για συνταγματικά δικαιώματα, θα πουν με ευκολία “ε ναι, άλλο ο εκκλησιασμός, άλλο το γήπεδο και το κομμωτήριο”. Ε, δεν είναι άλλο. Αν υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση ότι για το δημόσιο συμφέρον και για λόγους δημόσιας υγείας στο γήπεδο και στο κομμωτήριο είναι εύλογο να πρέπει να είσαι εμβολιασμένος ενώ στην εκκλησία δεν είναι εύλογο, φυσικά και να τεθεί περιορισμός στο γήπεδο και όχι στην εκκλησία. Πρώτος εγώ θα το έλεγα και θα το πω αν πειστώ. Αλλά δεν έχουν κανένα δικαίωμα να βγαίνουν με υφάκι Σκέρτσοι, Αδώνιδες και Πέτσες και να αξιολογούν τα γούστα μας κατά τα γούστα τους και κατά τα λειψά γράμματα που ξέρουν. Έχουν υποχρέωση να μάθουν το Σύνταγμα, να το τηρούν και, κυρίως, να εγκαταλείψουν το ύφος, να κατεβάσουν το δάχτυλο και να περιορίσουν αυτό που νομίζουν χιουμοράκι, γιατί οι πολίτες δικαιούνται σεβασμό και λογοδοσία από αυτούς. Θα κάθονται σοβαρά, ταπεινά, ευγενικά και έντιμα να εξηγούν, όσο μπορούν, γιατί σύντομα θα τους πάρει ο διάολος και θα αναρωτιούνται από πού τους ήρθε. Τίποτα δεν διδάχθηκαν από τα προηγούμενα χρόνια. Τίποτα.»

Τα παραπάνω αντικατοπτρίζουν εν πολλοίς τις εύλογες ανησυχίες του γενικού πληθυσμού, τουλάχιστον όσων αγωνιούμε μεταξύ της προστασίας τη δημόσιας υγείας και της προστασίας των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Ίσως αξίζει εδώ να αναφέρουμε ότι (για παράδειγμα) στην Κύπρο, η είσοδος σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ γίνεται αποκλειστικά με πιστοποιητικό εμβολιασμού, νόσησης, ή αρνητικό rapid test για τις ηλικίες άνω των 12 ετών. Άλλωστε, η ίδια η Ιερά Σύνοδος, σε εγκύκλιο που εξέδωσε (ενάντια σε όλες τις κυβερνητικές δηλώσεις του τελευταίου 48ωρου) καλεί όλους τους πιστούς και τον κλήρο να τηρούν επακριβώς όλα τα μέτρα προστασίας, και ζητώντας η ίδια πλέον, από όσους πιστούς δεν έχουν εμβολιαστεί ακόμα να προσέρχονται στους ιερούς ναούς αφότου έχουν υποβληθεί σε διαγνωστικό τεστ (rapid ή pcr). Προτρέπει, παράλληλα, εκ νέου τους πολίτες να εμβολιαστούν. Τονίζει επίσης την υποχρέωση των ιερέων, ψαλτών, νεωκόρων κ.λπ. να υποβάλλονται σε δύο τεστ την εβδομάδα (rapid ή pcr) με τον έλεγχο να γίνεται από τα Εκκλησιαστικά Συμβούλια. Περαιτέρω, ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8, δήλωσε “…Θα πρέπει με μια απόφαση, δυο γραμμών, να προβλέπεται ότι όποιος μισθοδοτείται καθ’ οιονδήποτε τρόπο από το κράτος θα είναι υποχρεωμένος να εμβολιαστεί. Εάν δεν το κάνει να του κόψουν τον μισθό», στάση που ήδη υιοθέτησε ήδη ο Μητροπολίτης Μυτιλήνης Ιάκωβος, με δική του εγκύκλιο στην οποία αποφασίζει υποχρεωτικό εμβολιασμό για όλους τους Ιερείς και λοιπό προσωπικό των Ναών εντός μιας εβδομάδας, αλλιώς θα προβεί σε παύση των αποδοχών τους.

Από την άλλη, σε ότι αφορά ειδικότερα την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, η Άννα Απέργη ορθώς εντόπισε έγκαιρα το τεράστιο πρόβλημα ασφάλειας που δημιουργείται για τους τρανς ανθρώπους: «Ακούγοντας τα νέα μέτρα πραγματικά τρομάζω. Για να πιώ ένα καφέ θα πρέπει να δείχνω στον οποιονδήποτε βεβαίωση αρνητικού rapid test μαζί με την αστυνομική μου ταυτότητα, να γίνομαι έρμαιο στα χέρια οποιουδήποτε ρατσιστή, να αποκαλύπτω χωρίς τη θέληση μου στον κάθε ένα την ταυτότητα φύλου μου και να μπαίνω στη διαδικασία να του εξηγώ ότι δεν είμαι ελέφαντας. Το δικαίωμα που έχω ως άτομο, να αποφασίζω εγώ για το πότε, το πώς και μέχρι ποιο σημείο οι πληροφορίες που αφορούν εμένα και μόνο εμένα, θα διαβιβάζονται σε άλλους και επαναλαμβάνω παρά τη θέληση μου, πάει περίπατο. Η ιδιωτικότητα των τρανς προσώπων είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα και μία δημοκρατική κοινωνία οφείλει να το προστατεύει.-

ΥΓ. Μην μου επικαλεστείτε την καραμέλα ότι κάποια πράγματα θυσιάζονται στον βωμό της “δημόσιας υγείας”, γιατί θα γελάσει μέχρι και το παρδαλό κατσίκι.»

Όπως δε σωστά διευκρινίζει η ίδια σε σχόλιο της: στα δύο προηγούμενα lockdown όταν είχαν δημοσιευτεί τα μέτρα ελέγχου κυκλοφορίας, το ΣΥΔ είχε καταθέσει επιστολή στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για το πως θα πρέπει να γίνονται οι έλεγχοι από τους αστυνομικούς σε τρανς πρόσωπα που δεν έχουν μεταβάλει τα έγγραφα τους. Στην επιστολή αυτή ανταποκρίθηκε θετικά ο τότε Υφυπουργός ΠΡΟΠΟ (Οικονόμου), που με έγγραφό του προς τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας το οποίο τους κοινοποιήθηκε ηλεκτρονικά, επισήμανε ότι η ταυτοποίηση των εγγράφων και των βεβαιώσεων κυκλοφορίας που τα τρανς άτομα φέρουν, καλείται να γίνεται με τη μέγιστη προσοχή και ευαισθησία στα προσωπικά τους δεδομένα και με σεβασμό στην αξιοπρέπεια κάθε ατόμου. Κάτι παρόμοιο έγινε και στο δεύτερο lockdown όπου ο Γιώργος Σταμάτης, Γ.Γ. Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Υπουργείου Εργασίας, έστειλε επιστολή προς όλα τα αστυνομικά τμήματα της χώρας. Εδώ όμως δεν έχουμε να κάνουμε με ελέγχους που θα γίνονται από αστυνομικά όργανα, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΕΣ. Το πράγμα ξεφεύγει επικίνδυνα. Δεν είναι δυνατόν τα προσωπικά των τρανς ανθρώπων να βρίσκονται στα χέρια του καθενός.

Πηγή: Facebook, Sputnik News, Channels Television

Tags: Covid-19Ελληνική κυβέρνησηΚυριάκος Μητσοτάκηςτρανς δικαιώματα
Previous Post

Έμφυλη και ενδοοικογενειακή βία: Ώρα για λύσεις

Next Post

Jorge Bucay: Ο έρωτας χτίζεται από ολόκληρους ανθρώπους και όχι δύο μισά

Related Posts

ΑΓΝΩΣΤΕΣ  ΗΡΩΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

ΑΓΝΩΣΤΕΣ  ΗΡΩΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

March 25, 2023
ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ (Gendered-based Violence) ENANTI ΛΟΑΤ ΟΜΑΔΩΝ

ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ (Gendered-based Violence) ENANTI ΛΟΑΤ ΟΜΑΔΩΝ

March 20, 2023
International Women’s Day: Α brief historical review

International Women’s Day: Α brief historical review

March 8, 2023
“Αν είσαι γονέας σε μία χώρα, είσαι γονέας σε κάθε χώρα”

7 διεθνείς εξελίξεις για τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ+ το 2022

January 23, 2023
“Αν είσαι γονέας σε μία χώρα, είσαι γονέας σε κάθε χώρα”

“Αν είσαι γονέας σε μία χώρα, είσαι γονέας σε κάθε χώρα”

January 16, 2023
“Μπορεί ένα αγόρι να αγαπά ένα άλλο αγόρι, και ένα κορίτσι να αγαπά ένα άλλο κορίτσι;”

“Μπορεί ένα αγόρι να αγαπά ένα άλλο αγόρι, και ένα κορίτσι να αγαπά ένα άλλο κορίτσι;”

December 19, 2022
Next Post
Jorge Bucay: Ο έρωτας χτίζεται από ολόκληρους ανθρώπους και όχι δύο μισά

Jorge Bucay: Ο έρωτας χτίζεται από ολόκληρους ανθρώπους και όχι δύο μισά

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top Stories

ΑΓΝΩΣΤΕΣ  ΗΡΩΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

ΑΓΝΩΣΤΕΣ  ΗΡΩΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

March 25, 2023
ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ (Gendered-based Violence) ENANTI ΛΟΑΤ ΟΜΑΔΩΝ

ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΑ (Gendered-based Violence) ENANTI ΛΟΑΤ ΟΜΑΔΩΝ

March 20, 2023
International Women’s Day: Α brief historical review

International Women’s Day: Α brief historical review

March 8, 2023

Categories

  • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
  • ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ
  • Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ
  • ΙΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΙΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
  • ΙΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • ΙΟΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
  • ΚΡΙΤΙΚΕΣ LBGTQ ΤΑΙΝΙΩΝ
  • ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
  • ΛΟΑΤΚΙ
  • ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
  • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
  • ΣΙΚΙΝΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
  • ΣΙΚΙΝΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • ΣΙΚΙΝΟΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
  • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ
  • ΧΑΛΚΙΔΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
LesbianPortal

© 2020 LesbianPortal

Navigate Site

  • ABOUT US
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Follow Us

No Result
View All Result
  • HOME
  • ΛΟΑΤΚΙ
    • ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΗΛΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ LBGTQ ΤΑΙΝΙΩΝ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
    • LOVE IS LOVE
    • THE KISS
  • ΛΑΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
    • ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    • ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ
  • ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
    • ΙΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΛΟΥΤΡΑΚΙ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΣΙΚΙΝΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
    • ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ
      • ΠΑΡΑΛΙΕΣ
      • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ
      • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
    • ΧΑΛΚΙΔΑ
      • ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
  • CHATROOM

© 2020 LesbianPortal

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In